2018. július 1., vasárnap

Eredményhirdetés

Sziasztok! :)



Még mielőtt nagy bőszen lepörgetnél megnézni, hogy kik is a szerencsés nyertesek, kérlek olvasd el ezt a hozzátartozó bejegyzést az esetleges felháborodások elkerülése végett. Vagy nézd meg kik nyertek, de utána tényleg olvasd el!


Szóval, szeretném először is elmondani, hogy baromi nehéz dolgom volt. Én annak idején, mikor ez a játék kijött, minden srácnak alkottam egy-egy karaktert, akivel össze fognak jönni. Bevallom, igyekeztem eltekinteni az akkor alkotott véleményemtől, hogy melyik fiúnak, milyen lánykát tudok elképzelni. Ez részben sikerült, részben nem. Minden karakter tulajdonképpen egy három lépcsős fordulón ment át, és aki maximálisan teljesített minegyikben, azok szereplnek ma ebbe a bejegyzésben. 
Az első, amit számításba vettem; a karakter ereje és képességei. Azoknál a karaktereknél, akiknél úgy éreztem, hogy érdekes a képessége és a sztoriba is tudok vele bánni, maradtak. Mindenképpen fontos, hogy egy érdekes képességet mutassak be az olvasóknak és nekem is nagyon fontos az, hogy könnyen tudjak egy-egy képességről írni. Példának okáért, rengetegen írtátok, hogy a karakteretek gyógyít. Ez szép és példa értékű a karakter részéről, de sajnos nem elég ütős. Gyógyításra ott van Eweliin.
Utána a karakter történetét értékeltem. Természetesen nem volt baj, ha két-három mondatban írtad le és az sem ha három-négy word oldalban. Öröm volt az összeset elolvasni egytől egyig. Azonban itt is akadtak kiesők. Az ő történetüket jó volt elolvasni, de nem találtam olyan érdekesnek, hogy én tudjak rá építeni. Szeretnék ezzel a történettel lassan haladni, minden karaktert bemutatni és ha egy adott háttérsztorit nem találok érdekesnek, sajnos arról nem is tudok írni.

A végére már eléggé megfogyatkoztak a jelöltek, így itt jött szóba a kinézet. Mint tudjátok a szereplőkről én rajzolom a képet, ami a szereplők listájába kerül róluk, és mint rajzos ember, nekem is megvan, hogy mi az, amit szeretek rajzolni és mi az, amit nem. Így tudtam leredukálni végül a továbbjutok számát háromra.
Kicsit még beszélek magáról a nyereményjátékról. Itt mindenki szabad kezet kapott, szinte minden a ti képzeletetekre volt bízva, így abszolút nem azt néztem, hogy valaki leírt e nekem negyven oldalt. De ezt már említettem. Összesen 41 levél érkezett, ebből Valkyon 11-et, Ezarel 10-et, Nevra pedig 20-at kapott. Azért érzitek ki a favorit!:D

És akkor rátérnék a lényegre, a nyertesekre. Hosszú mérlegelések után gy döntöttem, hogy ennek a három lánynak a karakterét veszem be a történetembe.

Anita Stark - Valkyon, Reni B - Nevra, Hanna Tewolde - Ezarel


Gratulálok nektek! ♥

Az ő karakterük állandó szerepet kap a történetben, felkerülnek a szereplők listájába nemsokára, egyedi rajzzal! Hamarosan küldeni fogok nekik egy e-mailt, hogy megbeszéljük a részleteket. Azonban! Minden jogot fenttartok, hogy ha július 4-éig nem válaszolnak a levélre, az adott helyet újrasorsolom.

De még nem végeztünk. Volt itt még egy nyeremény, mégpedig, hogy pár ember karakterét le fogom rajzolni. Itt, a kiválasztásnál a régi jó módszert alkalmaztam; kihúztam egy sapiból a neveket. Így kerültek ki: Niky, K. Nikolett, Vanda B., Viki, valamint Amanda

Ezek a lánykák egy adatlapbarát chibi rajzot fognak tőlem kapni, olyat, mint ez a picike. :) Nekik is küldeni fogok hamarosan egy e-mailt, kérlek titeket, nézzétek meg a postafiókotokat.

Gratulálok nekik is!


További tudnivalók: felkerült az első rész! ELOLVASOM

Illetve, mint láthattátok, vállalok rajz rendeléseket is. Ha érdekel titeket, keressétek a facebook oldalt, amit itt a blogon megtalálhattok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése